Blogger Award

Jag är så glad för jag har fått denna fina award från söta rara Therese, tusen tack :)



Denna award ska jag nu skicka vidare till 8 personer samt skriva 8 saker om mig själv.
Awarden vill jag ge till följande tjejer:

Misan
Jennie
Helena
Denise
Cassandra
Therese
Mia
Helena

8 saker om mig som kan vara intressant att veta är: :question:
1. Jag är tokig i choklad.
2. Jag är beroende av Pepsi Max.
3. Jag är STOLT DT hos Arkivet. :)
4. New York är ett av mina drömresemål.
5. Ett yrke som jag skulle vilja prova på är fårfarmare i Australien.
6. Jag har blivit en stor stor badkruka. Att svalka fötterna är lagom för mig.
7. TV är ett måste i mitt liv.
8. Osedvanligt morgonpigg.


Ha det gott
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0